Copywrite și realizare de conținut

Motoarele de căutare evaluează proprietățile conținutului pentru a determina poziționarea site-ului


Copywritingul și realizarea de conținut, presupun un întreg proces de planificare, research și creație.

E important ca redactorul de conținut și copywriterul să colaboreze constant pentru a obține celor mai bune rezultate din ambele categorii.

Textul de copywrite urmărește realizarea unei legături prin transmiterea de mesaje și informații relevante, în contextul potrivit și menținând tonul de voce al brandului astfel încât să conducă cititorul către o acțiune urmată de vânzare.

E important ca mesajul de vânzare să nu afișeze vădit intenția de vânzare.

Prin content writing se urmărește crearea de relații și interacțiunea periodică cu publicul, menținerea dialogului prin intermediul blogurilor, social media, forumurilor etc.

  • texte pentru afișe, broșuri, flyere
  • descrieri pentru produse și servicii
  • bannere
  • spoturi audio / video
  • landing page-uri etc
  • articole documentate
  • interviuri
  • infografice
  • e-mail newslettere
  • postări social media
  • comunicările organizației etc
*Ofertă la cerere, după analiza prealabilă a obiectivelor și estimarea volumului de lucru.